vrijdag 20 maart 2015

kaartje met de silhouette

Ik heb een kaart gemaakt voor mijn vriendin Judith om haar te bedanken. 14 maart was de jaarlijkse clubdag van Marianne Design en Judith is beheerster van deze club. Ik heb vanwege mijn slijmbeursontsteking moeten afzeggen. Je krijgt altijd 2 pakketten met alle materialen om iets te maken en van Marianne een leuke goodybag. Judith is zo lief geweest om alles voor mij mee te nemen en het bij Harry op zijn werk af te geven. Nogmaals bedankt Judith voor de geweldige service.

3 opmerkingen:

Judith zei

Graag gedaan Yvonne, je had er recht op. Anders had Marina het opgestuurd maar dit is sneller en makkelijker...was blij verrast met de enveloppe en de kaart is prachtig! Dank je wel...

Groetjes van Judith

Misseke zei

Schitterende kaart heb je gemaakt Yvonne - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Maya zei

Wat is dat een prachtige kaart geworden!