vrijdag 17 oktober 2014

tasje van houtboard

Ik heb een pakketje van een tasje bij Miekelotte in Almere gekocht. Het is een soort bouwpakket. Heel erg leuk om te maken. Je kan het naar je eigen idee versieren. Ik heb het beplakt met papier uit een blok dat ik bij de Action heb gekocht. Op de ene kant heb ik een plaatje van Janneke Brinkman geplakt en wat bloemetjes van Wild Orchid Craft. Op de andere kant heb ik een stempel van Joy ingekleurd met mijn Zig Art & Graphic stiften ingekleurd. De rozet heb ik met de kleine strikjesmal van Marianne Design ggemaakt.
Groetjes, Yvonne.

5 opmerkingen:

Maya zei

Wat een leuke tas! Is hij voor de sier of kan je hem ook echt gebruiken?

jolanda zei

hele leuke tas

Yvonne zei

Ik ga de roosjes van Wild Orchid Craft erin doen en het op mijn hobbytafel zetten Maya.

Misseke zei

Helemaal toppie Yvonne - wat leuk gedaan en lekker om zelf van te genieten ook heel leuk ;)
Groetjes,
Misseke

Judith zei

Wat grappig Yvonne, is ook leuk al cadeautje.
Groetjes van Judith