vrijdag 7 september 2012

Wedstrijdkaartje

Ik zit nog steeds in een kaartendip. Ik hoop dat het einde in zicht is want ik heb een paar mooie mallen liggen,haha. Ik heb een kaartje gemaakt voor de wedstrijd van Crazy about cards,de club van Christa Uithol.
Voor de sneeuw heb ik een pen gebruikt,heel erg handig. Gebruikte materialen: Borduurpatroon Nona van Christa Uithol, 3D plaatje MD 3DHM0042, Borduurgaren Goldmann 766,785 en 791, DecoArt snowpen, MD Creatable LR0125 Finse ijsster, Papier MD Pretty Papers bloc Eline´s brights blue and green, MD Pretty Pearls stars, Chalk lipstick red.

3 opmerkingen:

jolanda zei

leuk kerstkaartje

Jokiedebeer zei

Ja een dip hebben we allemaal wel een keer maar gelukkig komen we er altijd weer uit, en je kaartje is prachtig, mooi borduurwerk

groetjes joke

Misseke zei

Prachtig kaartje, Yvonne.

Groetjes, Misseke