maandag 9 juli 2012

Wedstrijdkaartje

Ik schaam me,ik ben de afgelopen maand nauwelijks op blogger geweest. Mijn kaartenhobby staat nog steeds op een heel laag pitje. Geen inspiratie en geen puf. Ik heb vanochtend een kaartje gemaakt. Het is een kaart voor de wedstrijd bij Crazy about cards,de club van Christa. Het borduurpatroon is van Christa. Wat ik heel leuk vind is dat ik deze keer zelf de stekenafstand moest bepalen.
Gebruikte materialen: Borduurpatroon van Christa Uithol©, Garen:Goldmann 536,760 en 835, Pyramide plaatje uit Mini pyramids 32 Dieren, Nellie Snellen Floral punch small set FLP022, Plaksteentjes.

4 opmerkingen:

Corrie zei

Ik miste je al Yvonne
leuk om weer een kaartje van je te zien...hij is prachtig

Gr, Corrie

Jokiedebeer zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Liefs Joke

maya zei

Het is weer een mooi kaartje geworden. Ach, die inspiratie komt vanzelf wel weer... hebben we denk ik allemaal wel een last van.

Judith zei

Yvonne het is weer een toppertje van een kaartje geworden...
Groetjes van Judith