vrijdag 1 juni 2012

Doosje

Ik doe nog steeds niet veel aan mijn kaarten. Ik heb niet veel inspiratie. In de maand april heb ik meegedaan met een wedstrijd van de Marianne Design Club Je kreeg een patroon van een doosje en je moet dan veel mogelijk Marianne Design produkten gebruiken. Dat is voor mij niet moeilijk want ik ben een grote fan voor haar produkten. Ik zie nu dat ik het doosje dat ik gemaakt heb nog niet heb geplaatst.
Gebruikte materialen: Patroon Marianne Design Club, Papier MD© Pretty Paper Bloc Nostalgia, Cheery Lynn mal Dainty Dutch Deco Frame, MD© Creatable LR0129 bloemen onderlegger, MD© Creatable LR0145 bloemenset, MD© Creatable LR0157 decoratieve elegantie, Paars lintje.

5 opmerkingen:

Misseke zei

Ach gewoon even wat andere dingen doen en dan komt de kaarteninspiratie vast wel weer aanzetten ;)

Maar het doosje is echt een meesterwerkje, Yvonne, SUPERmooi!!!!!

Groetjes, Misseke

Corrie zei

Wauwww wat een super mooie doosje Yvonne

Groetjes Corrie

Els zei

Een heel leuk doosje Yvonne en ik heb hem ook gemaakt.
Groetjes Els

Judith zei

Hoi Yvonne,

Prachtig mooi doosje heb je er van gemaakt.

Groetjes van Judith

Anoniem zei

Hoi Yvonne

Is een prachtig doosje wat je heb gemaakt.
Groetjes Greet