maandag 21 mei 2012

Borduurkaart

Eindelijk weer een kaart gemaakt. Ik heb de laatste weken gesukkeld met bronchitis en had niet veel zin om iets te doen. Sinds het weekend hoest ik niet meer en heb ik weer meer energie. Ik ben heel lang met dit kaartje bezig geweest. Het is een oud borduurpatroontje van Chrissie.
Gebruikte materialen: Borduurpatroon 580b van Chrissie©, Garen:Madeira Classic 2006, 3D plaatje Marianne Design© Mattie MB0125, Stickerrandje paars Hobbydots 001, Stickertekst goud Starform 238.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Yvonne
Fijn om weer een creatie van je te zien, ik miste je al.

Schitterend kaartje heb je gemaakt!!!

Ik hoop dat je gauw weer de oude bent,
Beterschap!

Groetjes Corrie

Misseke zei

Schitterend borduurtje, Yvonne.

Hopelijk ben je gauw weer helemaal de oude - beterschap.

Groetjes, Misseke