maandag 23 april 2012

Wedstrijdkaartje

Ik doe deze maand weer mee aan de wedstrijd bij Crazy about cards Het is een borduurkaart met een patroon van Christa Uithol©,het thema is vrij. Ik heb een kaart gemaakt met een leuke koe. Het is tenslotte voorjaar en ze staan weer in de wei. Ik heb ook mijn nieuwe bloemenmal van Magnolia gebruikt.
Gebruikte materialen: Borduurpatroon Nicolette van Hobbyshop Christa, Garen:Goldmann 615 en Gütermann Sulky 4002, 3D plaatje Yvonne's Creations CD 10190, Magnolia Doohickey's Hellebores, Organza strikje, Plakparel, Ronde hoekpons.

3 opmerkingen:

Corrie zei

Dat is weer een Super mooi kaartje Yvonne!!!

Groetjes Corrie

Misseke zei

Supermooi kaartje, Yvonne, met een leuk koetje ;)

Groetjes, Misseke

Jitske zei

Wat een superleuk koetje !
Groetjes Jitske
Ps ik heb een kit-test gedaan , nu moet het een tijdje liggen.
Als ik de uitslag heb laat ik het je weten.