donderdag 12 april 2012

Prijsje gewonnen en voorraadkaartje

Ik ben lid van de club Cards and More op clubs.nl Daar kun je elke maand aan een bingo meedoen. Je moet dan 25 cijfers opgeven tussen de 1 en 75. Elke dag worden er 3 of 4 cijfers getrokken net zolang tot er iemand bingo heeft. In maart was ik de gelukkige. Ik ben de eerste week van april naar Drenthe geweest. Afgelopen maandag kwam ik thuis en vond een dikke envelop op de mat. Dit zat er in.
Ik ben dus een weekje naar Drenthe geweest. We hebben de caravan uit de stalling gehaald en naar Dwingeloo gebracht. Ik heb weinig aan mijn kaarten gedaan want we hadden veel kluswerk te doen op onze plek op de camping. Verder heb ik sinds een maand een e-reader en heb ik veel gelezen. Wat is dat fijn,een heleboel boeken bij je en geen gesjouw. Dit kaartje heb ik gemaakt.
Gebruikte materialen: Borduurpatroon 860 van Chrissie© uit HJ 83, Garen:Goldmann 862, Nellie Snellen© Multiframe MFD 030 Round Lily en MFD 031 2-Corners-2, MD© Craftable CR 1205 vlinder, Derwent potlood C 260 Bright Liliac.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Prachtig kaartje Yvonne en wat een mooie prijs, veel knutsel plezier ermee
groetjes Corrie

Misseke zei

Prachtig borduurkaartje - heel leuk met die vlinder.

Veel plezier met je prijsje

Groetjes, Misseke