maandag 12 maart 2012

Verjaardag

Ik kan het nu laten zien.
Mijn schoonmoeder is morgen jarig,zij wordt 80 jaar.
Gisteren hebben we een feestje gehad.
Ik heb een kaart met mijn nieuwe mallen gemaakt.
Gebruikte materialen:
Borduurpatroon uit de Marianne Doe 13,
Garen:Goldmann 778 en 800,
Nellie Snellen MFD 030 Round lily,
Md© Craftable CR 1205 vlinder,
MD© Creatable 0202 Edge,
Quickutz cijfers,
Rijstekorrels en ronde kraaltjes,
Takjespons Martha Stewart,
Roosjes Wild Orchid Crafts,
Stickertekst goud Starform 238.

Ik heb ook nog een klein tasje gemaakt.
Daar heb ik rozen zeepjes in gedaan.
Als je een blaadje van de zeep haalt kun je daar bv. je handen mee wassen.
Sorry ik zie nu dat de foto's van het tasje niet helemaal scherp zijn.
Gebruikte materialen:
Patroon Cards etc.Shop Peek-a-Boo Box,
Papier Sugar rush cinnamin bear/rus-2189,
Crealies Creative Flowers 12,
MD© Creatable LR 0157 decoratieve elegantie,
Martha Stewart pons Botanical Scallop,
Knoopje en spiltpennen.

4 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Yvonne
wat een prachtige kaart heb je voor je schoonmoeder gemaakt, het tasje is ook schitterend, leuk zo met die zeepjes

Groetjes Corrie

maya zei

Gefeliciteerd met je schoonmoeder! het tasje is ook erg leuk geworden, daar zal ze vast blij mee zijn geweest :-)

Misseke zei

Schitterend kaartje, Yvonne en een mooi tasje had je gemaakt.
Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder?

Groetjes, Misseke

Kaarten van José zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je schoonmoeder gemaakt. Ook het tasje is heel mooi.

Groetjes,
José