donderdag 22 maart 2012

Doosje gepimpt

Ik had een saai bruin doosje op mijn hobbytafel staan waar ik allerlei losse spulletjes in heb staan die ik gebruik bij kaarten maken.
Een paar maanden geleden heb ik een mooi scrappakket gekregen.
(Ik ben niet naar een clubdag geweest omdat ik ziek was).
Dit pakket heb ik nu gebruikt om mijn doosje op te pimpen.
Eerst voorzichtig blauw geschilderd,toen beplakt met het prachtige papier van Pion.
Bloemetjes,strikje,bedeltje en een plaatje van internet.
Is toch veel gezelliger op mijn hobbytafel.

4 opmerkingen:

maya zei

Het is heel mooi geworden! Mooi blauw tintje!

Misseke zei

Een wereld van verschil - wat een mooi doosje heb je er van gemaakt, Yvonne.

Groetejs, Misseke

Corrie zei

Wowww dat ziet er mooi uit
heel erg leuk gedaan
groetjes Corrie

Els zei

Dat ziet er heel mooi uit hoor.
Groetjes Els