maandag 27 februari 2012

Maandkaartje

Ik heb deze keer het maandpatroon bij Chrissie aangevraagd.
Het is deze maand een borduurpatroon voor een langwerpige kaart.
Ik maak vaak vierkante kaarten,vond het wel een uitdaging om met dit patroontje aan de slag te gaan.
De kaart is 10,5 x 17,5 cm,ik kwam al in de problemen met het randje.
Het malletje is 15 cm.
Ik heb het malletje niet helemaal door mijn Big Shot gedraaid en toen voorzichtig opgeschoven.
Een heel priegelwerk.
Gebruikte materialen:
Borduurpatroon 926a van Chrissie©,
Goldmann garen 314,536 en 759,
3D plaatje MD© Snoesje 3DHM0035,
Nellie Snellen© Multiframe MFD028 2-Borders-3,
Vlinderponsje Mireille,
Plakparel.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Prachtig kaartje Yvonne!
Wat een mooie en fijn borduurwerkje

Groetjes Corrie

Misseke zei

Prachtig kaartje, Yvonne - mooi gedaan die boord, het was al dat priegelwerk waard.

Groetjes,
Misseke