zondag 5 februari 2012

Give-away en voorraadkaartje

In de week dat we met de huiskamer bezig waren heb ik mijn give-away die ik bij de blog van Maya heb gewonnen ontvangen.
Ze had er nog een hele leuke verrassing bij gedaan.
Dit is het speldenkusen dat ik uitgezocht had.
Dit is de verrassing,een gave tas met kattenstof.
Maya weet dat ik gek ben op katten.
Van de week de huiskamer weer op orde gemaakt.
Tussen de bedrijven door een hobbydots kaartje gemaakt.
Gebruikte materialen:
Patroon uit Hobbydots 6 Springbook,
Hobbydots 004 mirror ice,005 mirror apple,006 mirror apple en mirror gold,
3D plaatje Yvonne's Creations CD10131,
NS© MFD 030 Round Lily,
Ronde hoekpons.

2 opmerkingen:

Misseke zei

Oh wat superleukkkkkkkkkkkkkkk die kattentas en lief van Maya - veel plezier met je Give-away ;)

Heel mooi kaartje weer met de dotjes.

Groetjes, Misseke

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Yvonne!!

wat een prachtige tas heb je gekregen..hij is echt geweldig!!!

Groetjes Corrie