maandag 20 februari 2012

Felicitatiekaartje

Een hobbyvriendin van mij is jarig geweest.
Ik heb een scrapkaartje voor haar gemaakt.
Ik maak niet zo vaak scrapkaartjes,maar een keertje vind ik het wel leuk.
Het plaatje had ik bij Tineke's kaartenhoekje gezien en meegenomen.
Gebruikte materialen:
Plaatje van internet(Tineke's kaartenhoekje),
Papier Eline's babies pink,
Distress inkt vintage photo,
Stempeltekst Action,
Roosjes MD© creatable LR0145 bloemenset,
Blaadjes ponsje Tom Tas,
Plakpareltjes.

4 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Yvonne
Je papieren roosjes wat zijn die mooi zeg

Groetjes Corrie

maya zei

De kaart is weer mooi geworden!

Jitske zei

Mooi kaartje Yvonne,
groetjes Jitske

Misseke zei

Prachtig kaartje - moest je vaker doen, scrapkaartjes, 'k vind het heel geslaagd ;)

Groetjes, Misseke