dinsdag 10 januari 2012

Give-away gewonnen en kerstkaart gemaakt

Ik lees in het bericht hieronder dat ik een prijs heb gewonnen in de give-away van MayaQuilt.
Het is een speldenkussen ,ik maak een foto als ik het ontvangen heb.
Maya maakt hele mooie creaties van oa.stof.
Het lukt me niet om in dit bericht een link naar haar blog te plaatsen.
Maar haar blog staat in mijn side-bar.
Misschien vind je het leuk bij haar te kijken,ik vind het een aanrader.
Omdat ze hele andere spullen maakt dan ik.

Mijn eerste kerstkaart van dit jaar.
Ik probeer elke maand minstens 2 kerstkaarten te maken.
Meestal lukt me dit wel.
Ik ben benieuwd of het me dit jaar ook weer lukt.

Gebruikte materialen:
Borduurpatroon G026 van Thea©,
Mettler 9825,
pyramide plaatje uit Mini Pyramids 10 Happy Christmas,
hoekje Sizzix Photo Corners # 2.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Gefeliciteerd met je prijsje Yvonne!
wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt

Groetjes Corrie

Misseke zei

Gefeliciteerd met je prijsje - altijd leuk ;)

Prachtig kaartje, Yvonne, heel apart borduurpatroontje en het past perfect ;)

Groetjes, Misseke