woensdag 18 januari 2012

Kerstkaart en vraagje

Ik heb een kerstkaart gemaakt.
Gebruikte materialen:
Patroon en 3D plaatje uit Hobbydots 12 Christmas Book,
Hobbydots 1 mirror green,
Hobbydots 9 mirror red en mirror gold,
Hobbydots 10 nirror red en mirror gold.

Ik heb ook een kaartje geborduurd,maar ik baal een beetje.
Het 3D plaatje komt van de knipvellenposter Hobbydols 68.
Ik gebruik altijd de kit van de Action.
Toen ik een foto van de kaart wilde maken zag ik dat je precies kan zien waar ik de kit heb gedaan op het plaatje.
De kaart ligt nu al een week op mijn hobbytafel maar er veranderd niets.
Ik had de hoop dat het nog weg zou trekken.
Het papier van de poster is dunner dan van knipvellen is me opgevallen.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Wat voor kit gebruiken jullie?

2 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Yvonne
Super dat ik nu ook weer berichtjes bij jou kan achter laten. Wat een prachtig kerstkaartje pfff...wat een werk zeg al die dotjes plakken, Je forever friends beertje is ook erg mooi, hopelijk trekken de vlekjes nog weg, zal anders wel heel erg zonde zijn.

Groetjes Corrie

Jitske zei

Hoi Yvonne,

Helaas trekken die vlekjes niet meer weg.
Je zal het plaatje van de kaart moeten halen en een ander plaatje opdoen.
Ik heb het ook wel met regelmaat, ik gebruik al vele jaren kit uit een grote koker van de gamma, de laatste tijd een wit met rode koker, merk OK, dacht ik zo uit mijn hoofd.
Maar ook met een ander merk heb ik het wel gehad.
Het komt ook wel voor bij het papier van de moreheadjes.
Bij twijfel test ik het papier wel eens, wat kit tussen 2 stukjes papier en dan een tijd laten zitten.
Maar het gekke is........ik heb die poster ook, en toevallig ook al 2 kaartjes mee gemaakt, en die zijn nog goed.
Dus ik kan het niet echt voor je oplossen..........helaas,
groetjes Jitske