donderdag 24 november 2011

Voorraadkaartje

Voor mijn verjaardag heb ik deze mal gekregen van een lieve vriendin.
Het is nog het ouderwetse handwerk met lichtbakje.
Er staan verschillende patronen op dus de mal kan niet door mijn Big Shot.
Is heel leuk om weer een keer te doen.

Gebruikte materialen:
MD© Star Collection PD0016,
Vintage plaatje MD© VK9520 Nostalgia,
Hobbydots 001 Mirror Ice,
Franse lelie pons Carl CP-11,
Diverse bloemen Wild Orchid Crafts,
Blaadje Joy 6003/0001,
Ronde hoekpons.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwwww wat een prachtige kaart Yvonne
wat een mooie mal is dat zeg
Groetjes Corrie

Misseke zei

Wondermooie kaart, Yvonne - mooie mallen zijn dat van de star collection maar ja helaas veel handwerk en dus blijven de mijn meestal liggen en doe ik toch wat anders.
Maar nu ik je kaart zo zie krijg ik toch ook weer zin eens wat te proberen ;)

Groetjes, Misseke