vrijdag 30 september 2011

Kerstkaarten

Ik ben afgelopen maandagochtend naar een workshop bij van den Akker Creatief in Nieuw-Vennep geweest.
Deze ochtend organiseren zij twee keer per jaar.
Ik heb 3 kerstkaarten gemaakt.
Dit zijn de eerste twee,van de derde moet ik het plaatje nog knippen.

Dit kaartje is gemaakt met Leane Star-stickers.
Het lijkt op hobbydots maar deze stickertjes zijn open.
We hadden volgens het patroontje gaatjes geprikt waar de stickertjes moesten komen.
Ik had veel moeite om de stickertjes goed over de gaatjes te krijgen.
Mijn tip gebruik je lichtbakje,het resultaat is erg mooi.

De snoesjes blijven leuk.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Yvonne
Wat een prachtige kaarten
ik ben reuze benieuwd naar de derde.
Groetjes Corrie

Summer-design zei

Leuke kaarten Yvonne!

Gr, Wietske