zondag 7 augustus 2011

Felicitatiekaartje

Een felicitatiekaartje voor een vriendin van mij gemaakt.
Haar favoriete kleur is blauw.
Ik merkte dat dat moeilijk voor mij is,ik ben zelf helemaal gek van roze.
Ik heb mijn nieuwe Cheery Lynn mal gebruikt die ik vast voor mijn verjaardag heb gekregen van mijn vader.
Mijn vriendin was erg blij met het kaartje.

Gebruikte materialen:
Borduurpatroon G043 van Thea©,
G├╝termann Sulky 4016 en 4125,
3D plaatje Sweet Elin Fema 011,
Cheery Lynn mal English Tea Party,
Nellie Snellen MDF 025 dots circle,
Clear stamp MD© CS0847,
Chalk baby blue,
Plakparels.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Yvonne,

Ik kan me goed voorstellen dat je vriendin er blij mee was, het is een schitterend kaartje.

Groetjes Corrie

Misseke zei

Schitterendddddddd!!!!! kaartje, Yvonne.

Groetjes, Misseke