vrijdag 1 juli 2011

Leuk en lief

Ik heb vanmiddag iets heel leuks meegemaakt.
Ik heb een tas in de garage staan die ik gebruik voor mijn dagelijkse boodschappen.
Daar doe ik altijd het oude papier in en lege flessen.
Vanmiddag wil ik boodschappen gaan doen voor het weekend dus ik pak mijn boodschappenwagentje,de tas is te klein.
Pak de tas om het oude papier en 2 flessen in mijn shoppertje te doen.
Ben ik er bijna klaar schrik ik me helemaal een hoedje.
Zit er een egel in de tas.

Ik liet de tas bijna uit mijn handen vallen.
Tas neergezet en boodschappen gaan doen.
Ik snapte helemaal niet hoe de egel in de garage was gekomen,want de deur is dicht.
Dinsdagavond hadden ze noodweer voorspelt (hagel) en toen heb ik mijn auto half de garage ingereden,de andere helft stond onder een overkapping.
Het heeft hier behoorlijk geonweerd en geregend,dus later op de avond mijn auto weer voor de deur gezet.
Ik denk dat de egel is gaan schuilen in de garage.
Ik heb de tas meegenomen naar de tuin achter het huis en de egel voorzichtig uit de tas geschud.

Meneer of mevrouw had er duidelijk geen zin in want kroop weer gauw in de tas.
Nog even voorzichtig geschud.

Liep snel weg op hoge pootjes het perk in onder de stermagnolia.
Ik heb mijn goede daad vandaag weer verricht.
Ik vond het zo leuk dat ik het even moest vertellen.

Een fijn weekend.

1 opmerking:

Corrie zei

Jeetje dat is inderdaad nog eens een verrassing zo,n verstekeling. leuke fotos's
Groetjes Corrie