woensdag 13 juli 2011

Kerstkaart

Ik heb vorige week mijn hobbykamer uitgeruimd want we krijgen rolluiken.
Mijn hobbytafel staat voor het raam en is ruim 2 meter lang.
Dus tafel uit elkaar gehaald en spullen in dozen gedaan en verspreid op 1 hoog neergezet.
Ik miste het wel een hoekje waar ik kan freubelen.
Het weekend een kleine tafel neergezet.
Het is wel wennen maar het voordeel is dat ik wel alles meteen opruim,haha.
Ik heb een kerstkaart gemaakt.

Gebruikte materialen:
Borduurpatroon G027 van Thea©,
Anchor 0740,0741 en 0770,
Pyramide plaatje uit mini pyramids 12 nostalgisch kerst,
Stickertekst goud ©DD 1714,
Strasssteentjes Kars,
Billenpons.

2 opmerkingen:

Hetty zei

Dat is weer een hele mooie kerstkaart Yvonne.
Groetjes Hetty.

Corrie zei

Wat een mooi kerstkaartje Yvonne
Groetjes Corrie