zondag 8 mei 2011

Moederdagkaart

Mijn schoonmoeder heeft dit kaartje van Harry en mij gekregen.
Een poosje geleden vertelde ze dat ze de Hobbydots niet kent.
Deze dots waren heel erg ze sprongen als vlooien in het rond.
Nu heb ik gehoord dat Olba een speciale pen heeft.
Als ik in Amsterdam bij de hobbywinkel ben ga ik daar naar kijken.
Alle moeders een fijne moederdag.

Gebruikte materialen:
Hobbydots patroon uit Flowerbook 5,
Hobbydots 004 silver en violet,
Stempel MD© Eline's flowergirlz EC0124,
Derwent potloden C030,C170,C190,C200,C250,C260,C400,C600,C670.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een lief kaartje Yvonne!
Groetjes Corrie

Misseke zei

Prachtig kaartje, Yvonne.

Ja sommige van die dotjes springen alle kanten uit - ik gebruik gewoon een prikpen - schuif hem onder het dotje en schuif het dotje af op het papier.

Groetjes, Misseke