vrijdag 27 mei 2011

Cupcakekaartje

Ik heb een kaartje in mijn lievelingskleur gemaakt,roze.
Ook heb ik 2 technieken gecombineerd.
De hobbydots,ik noem het vlooien omdat vooral de kleine rondjes wegspringen, en mijn favoriete techniek borduren.


Gebruikte materialen:
Patroon uit Hobbydots Springbook 6,
Hobbydots 004 gold,006 candy en ice,
Borduurpatroon Jenine Siemerink uit Hobbydols 64,
G├╝termann Sulky 4125,
Mettler 9846,
3D plaatje Yvonne Creations HJ 7301,
Roze rijstkorrels,
Stickertekst goud DD© 1424.

3 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Yvonne

Fijn weekend
Groetjes Corrie

Neltine zei

Heyy die Yvonne,

Wat leuk dat je meedoet met mijn candy. gezelli hoor:-) Het is bijna zover, dus nog heeel effies geduld. Ik kan zelf ook bijna niet wachten hihi.

Je bovenstaande kaartje is ook erg leuk, en ook helemaal mijn smaak:) rrroze.

groetjes,
Neltine

Jitske zei

mooi kaartje Yvonne,
Groetjes Jitske