vrijdag 28 januari 2011

Harmonicamapje

Ik was voordat ik last van mijn pols kreeg met een harmonicamapje bezig voor mijn stempelafdrukjes.
Ik heb zelf niet veel stempels maar ik koop af en toe afdrukjes op Marktplaats.
Ik krijg soms ook stempelafdrukjes van lieve hobbyvriendinnen.
Die afdrukjes had ik los in mijn kast liggen.
Gisteren een extra ibuprofen genomen,sssttt niet verder vertellen,en 's middags lekker zitten freubelen.
Ik vind het papier zo mooi dat ik het mapje niet te druk heb versierd.



Gebruikte materialen:
Patroon van Cards etc.Shop,
Cardstock wit en roze,
Papier Eline's Huis,
Nellie Snellen© multiframe MDF 008,
Marianne design© creatable LR0145,
Martha Stewart© takjespons,
Vlinderponsje,
Splitpennetjes,
Knoopje.

3 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een prachtig mapje heb je gemaakt voor je afdrukjes, heel leuk gedaan!
Groetjes Corrie

Mieke zei

Wat een waanzinnig leuk tasje heb je gemaakt..

Ben gelijk volger bij je geworden. Zou het leuk vinden als je ook bij mij een kijkje kom nemen.

Gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Misseke zei

Supermooi gedaan, Yvonne.

Groetjes, Misseke