maandag 24 januari 2011

Ik baal

Gistermiddag tijdens het lezen op de bank kreeg ik heel veel pijn in mijn rechter pols.
De pijn straalt uit naar mijn vingers en arm.
Verlies van kracht in mijn hand,liet vanochtend een kop met koffie uit mijn rechterhand vallen.
Mijn pols en hand is ook dik.
Vanochtend naar de dokter geweest.
Het kan verschillende dingen zijn.
- peesontsteking
- een bacterie uit mijn longen is in mijn polsgewricht gaan zitten,ik heb tenslotte pas longontsteking gehad
- reuma
Morgenochtend moet ik bloed laten prikken,dat wordt op een kweek gezet en ik krijg volgende week dinsdag de uitslag.
Voor nu heb ik ibuprofen 600mg meegekregen en een maagbeschermer.
Ik hoop dat de ibuprofen gauw gaat helpen want dit stukje typ ik met mijn linkerhand.
Kaartjes maken kan ik ook even niet.

Geen opmerkingen: