vrijdag 10 december 2010

Doosje

Ik heb woensdagavond voor het eerste met een DOL meegedaan van Hobbyplezier met scrapdoosjes.
Heel erg leuk,zaterdag werden de maten van het papier gegeven.
Ik had een stapeltje papiertjes voor me liggen en geen idee wat het zou worden.
Het werd een doosje en gisteren heb ik het versierd.
Mijn nieuwe roosjes creatable gebruikt.
Wat is dat leuk,Harry dacht dat ik de roosjes had gekocht.


Gebruikte materialen:
Patroon DOl 8-12-2010 van Hobbyplezier met scrapdoosjes,
Papier Tilda Kitchengarden,
Creatable LR0145,
Martha Stewart pons takje,
Stempel Eline's Huis EC0119,Double Do mal 425005,
Organza lint.

2 opmerkingen:

Misseke zei

Wat is die mooi geworden, Yvonne - en die roosjes: Supermooi - echt niet van de gekochte te herkennen. 'k Ga ze ook maar eens uit de verpakking nemen nu ;)

Groetjes, Misseke

Corrie zei

Wowwww die is mooi geworden Yvonne,
ik wil hem ook nog een keertje gaan maken.
Groetjes Corrie