woensdag 17 november 2010

Kerstkaart

Ik heb een paar weken geleden nieuwe stickermapjes gekocht.
Het mapje dat ik had zat zo vol dat het helemaal uit elkaar viel.
Bij het uitzoeken van de stickervelletjes kwam ik een kerststicker tegen die ik jaren geleden heb gekocht.
Ik heb er dit kaartje mee gemaakt.

Gebruikte materialen:
Papier van Papermania Capsule Collection,
MD© Creatable LR0134,
Stempelafdrukje van Kaarten maken met Tiets,
Sticker 2315,
Martha Stewart Aspen punch,
Lint,
Spelden,
Chalk Gray Whale.

3 opmerkingen:

Corrie zei

Schitterend kaartje Yvonne
ik blijf het mooi vinden kaarten in zwart/wit tinten.
Groejtes Corrie

Rita zei

Wat leuk een kaart in het zwart wit.Heel mooi gedaan.Groetjes Rita.

Misseke zei

Superleuke kaart, Yvonne - 'k vind het helemaal te gek die zwart-wit kaarten ;)

Groetjes, Misseke