donderdag 11 november 2010

Kerstkaart

Ik heb eindelijk weer eens een kaartje gemaakt.
Het lukt momenteel niet echt,ik heb geen inspiratie.
Hoe dit komt geen idee,ik lees momenteel ook veel.
Heerlijk 's middags met een pot thee en een stukje chocola wegkruipen op de bank.
Ik heb de sterren anders geborduurd dan op het patroon stond.
Maar dat moet kunnen vind ik,haha.

Gebruikte materialen:
Borduur- snijpatroon 147 van Christa©,
G├╝termann Sulky 1051 en 1147,
3D plaatje Fema Design uit Hobbyzine Ponsen 2,
Stickerlijn goud Hobbydots 001,
Stickersterren goud Starform 982,
Stickles crystal ice.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Yvonne!
Groetjes Corrie

Misseke zei

Schitterend kaartje, Yvonne.

Gewoon doen wat je leuk vindt en dan komt de inspiratie vanzelf wel terug ;)

Groetjes, Misseke