donderdag 23 september 2010

Geldmapje

Ik zag een maand geleden op de blog van Corrie een leuk geldmapje.
Ze mailde mij dat het patroontje op de blog van Ge-We Hobby stond
Ik ga vanavond mijn vader op Schiphol ophalen en thuis brengen.
Hij is op vakantie naar Portugal geweest en in zijn vakantie 85 jaar geworden.
We vieren het op 10 oktober maar vanavond krijgt hij een geldmapje van mij.
Hij kan dan zelf spullen kopen voor zijn postzegelverzameling,ik heb daar geen verstand van.


Op het strookje waar ik het geld in stop staat gestempeld:
geen jaar ouder maar een dag ouder.
Deze tekst past heel erg bij mijn vader.

Gebruikte materialen:
Papier van Papermania,
Stempelafdrukje Penny Black heb ik een poos geleden gekregen,
Kleurpotloden Nellie Snellen,
Clearstamp CS 0834 en nog één maar daar heb ik het nummer niet van,
Bloemetje.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwwwww Yvonne
Die is mooi geworden, schitterend papier heb je ervoor gebruikt.
Groetjes Corrie

Misseke zei

Héél mooi geworden, Yvonne

Groetjes, Misseke