vrijdag 6 augustus 2010

Tasje

Gisteren de verjaardag van mijn vriendin gevierd.
Zij maakt ook kaarten.
Ik had voor haar diverse kleuren papieren roosjes gekocht.
Ik wilde iets maken om het in te doen op de site van Heleen en Truike vond ik een patroon van een tasje.


Gebruikte materialen:
Patroon van Heleen en Truike,
Dubbelzijdig bedrukt papier,het merk weet ik niet,
Stukje mica,
Stempel van Action,
Martha Stewart pons Botanical Scallop,
Diverse bloemetjes,
Splitpennetje.
Floral punch FLP 004

3 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwww Yvonne
wat een super mooi tasje, ik ben op de site gaan kijken maar ik kan het niet vinden, waar moet ik zoeken?
Groetjes Corrie

Yvonne zei

Hallo Corrie,
Links op de site staat downloads van de week.
Als je daar op klikt krijg je de mogelijkheid "klik hier voor nog meer gratis downloads".
Daar op klikken en dan naar beneden scrollen en dan is het 22 februari 2010 "schattig tasje".
Sorry dat ik nu pas antwoord we zijn vrijdagmiddag naar Drenthe gegaan en nu net thuisgekomen.
Groetjes,Yvonne.

Corrie zei

Bedankt voor je antwoord Yvonne
ik ga even kijken;)
Groetjes Corrie