maandag 7 juni 2010

Wedstrijdkaartje

Ik stempel en kleur nog niet zo lang.
Ik ben een paar weken geleden lid geworden van de club
Kaarten maken met Tiets.
Daar was voor de maand mei een wedstrijd met een digistempel.
Er zijn 200 kaarten ingestuurd en om het de leden makkelijker te maken om te kiezen hebben de beheersters ieder 5 favoriete kaarten uitgekozen.
Er zijn 6 beheersters dus 30 kaarten.
Laat mijn kaartje nu bij die 30 zitten.
Ik ben apetrots,voor mezelf heb ik de wedstrijd gewonnen.

Gebruikte materialen:
Digistempel van Pollycraft,
Nellie Snellen Coloursoft potloden,
Pretty Paper Bloc Eline's babies van MD©,
Nestabilities Labels Eleven,
Creatable LR 0107,
Astertjes,
Blaadjes gekregen van Judith (een hobbyvriendin),
Lint,
Ribbon slider ovaal,
Plakpareltjes,
Chalk baby blue.

3 opmerkingen:

Misseke zei

Oh Yvonne wat superleuk voor je ;) - en het is ook hartstikke verdiend hoor want het is echt een héél mooi kaartje.
Ga ook voor je duimen dat je wint ;)

Groetjes, Misseke

Yvonne zei

Ik heb niet gewonnen Misseke heb ik net gezien.
Maar dat geeft niets hoor.
Ik vond het al geweldig dat mijn kaartje was uitgekozen.
Liefs,Yvonne.

Corrie zei

Prachtig kaartje Yvonne
Jammer dat je niet in de prijzen bent gevallen, maar het is al een hele eer dat je tussen de overgebleven 30 kaarten stond.
Groetjes Corrie