woensdag 2 juni 2010

Kerstkaarten

Ik doe al een paar jaar op een club mee aan de kerstaktie.
Dit betekent dat je elke maand 2 kerstkaartjes maakt.
Aan het eind van het jaar heb je dan 24 kaarten gemaakt.
Ik verstuur elk jaar ongeveer 30 zelfgemaakte kaarten.
Het bevalt mij heel erg om hier aan mee te doen,scheelt een hoop stress,haha.
Dit zijn mijn kaartjes die ik voor de maand mei heb gemaakt.

Gebruikte materialen:
Borduurpatroon van Jenine© uit HJ 55,
Madeira Gold 4,
Madeira 1169,
Mettler 9846,
3 D plaatje knipvel Romak P0-000-22,
Strass plaksteentjes Make Me!,
Rijstekorrels,
Mireille mal 6114.

Gebruikte materialen:
Borduurpatroon van Thea© F017,
G├╝termann Sulky 1051,1147,
Stempelafdrukje Snoesje,
Nellie Snellen Coloursoft potloden,
Nellie Snellen Multiframe MFD 008,
Stickles Crystal Ice,
Identipen,
Stickertekst goud Starform 273,
Ronde hoekpons.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een prachtige kaarten Yvonne.
Het bevalt mij ook prima hoor elke maand twee kerstkaarten maken, fijn om aan het eind van het jaar niet te hoeven lopen stressen ;)
Groetjes Corrie

Misseke zei

Prachtige kaarten ;)

Groetjes, Misseke