maandag 31 mei 2010

Felicitatiekaartje

Ik heb vrijdag en gisteren mijn hobbykamer opgeruimd.
Wat bewaard een mens veel.
Ik kwam spullen tegen waarvan ik niet meer wist dat ik het had.
Lekker opgeruimd en het is nu weer keurig.
Maar ja voor hoelang,haha.
Ik heb ook nog een voorraadkaartje afgemaakt.

Gebruikte materialen:
Patroon uit Verrassend facetborduren van Rie Kuipers©,
Madeira Gold 4,
Mettler 9846,
Pyramide plaatje Carddeco HJ 6001,
Rijstekorrels,
Goudkleurige ronde kraaltjes,
Nellie Snellen Multiframe MFD 006,
Nellie Snellen Mulfiframe MFD 007,
Stickertekst goud Starform 238,
Stickerhoekje goud 145,
Stickerrandje goud Starform 1075,
Goudkleurig lintje.

2 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Yvonne
Groetjes Corrie

Misseke zei

Schitterend gedaan, Yvonne - en ik vind jou kaart veel mooier dan het origineel van Rie ;)- jaja ergens tussen al die troep van me gevonden ;)- maar ben nu door je kaart helemaal geinspireerd om eindelijk eens wat te doen met dat hobbydols boekje. Super en dank je ;)

Groetjes, Misseke